Home

Muntele sinai am fost acolo

Excursia pe Muntele Sinai - Un test de rezistenta

Excursia pe Muntele Sinai, sau Muntele lui Moise a fost planuită din momentul în care am hotărât să mergem în Sharm el Sheikh. După ce ne-am relaxat puțin după drum, și după o vizită pe la firmele de turism din jurul hotelului, am hotărât să mergem cu o firmă locală (prețul a fost de 25 euro/ persoană față de 57 euro. Am fost cazat la acest hotel la începutul lunii Mai 2021 pentru 7 nopți cu pachetul all inclusive. Pachetul l-am achiziționat prin agenția [... ] și am plătit 1500 Euro cazare și transport cu Tarom. Muntele Sinai sub clar de luna peninsula Sinai. Alegerea noastra a fost Labranda Hotels & Resorts datorita faptului ca este un hotel.

Muntele Sinai sub clar de luna / impresii Excursii

La două luni după ce au părăsit Egiptul, israeliții au ajuns la muntele Sinai și și-au așezat tabăra acolo. Iehova l-a chemat pe Moise pe munte și i-a spus: I-am salvat pe israeliți. Dacă ascultă de mine și respectă legile mele, vor deveni poporul meu. Moise s-a întors și le-a zis israeliților ce îi spusese Iehova Ecaterina din Sinai De remarcat ca biserica a fost de la inceput ortodoxa si a ramas ca atare in ciuda faptului ca marea majoritate a crestinilor egipteni sunt copti. Cu taxiul prin Sinai: Sharm el-Sheikh - manastirea Sf. Ecaterina. Am ajuns cu taxiul din Sharm el-Sheikh impreuna cu patru prieteni Iar muntele Sinai fumega tot; căci Dumnezeu se pogorâse pe dânsul în foc (EXOD 19:18) Biblia relatează că poporul lui Israel condus de Moise, a scăpat de sclavie fugind din Egipt şi s-a îndreptat către tărâmul promis al Canaanului, străbătând un drum plin de obstacole, chinuit de foame şi de sete şi copleşit de îndoieli [ 20. Domnul S-a coborât pe muntele Sinai, şi anume pe vârful muntelui. Domnul a chemat pe Moise pe vârful muntelui. Şi Moise s-a suit sus. 21. Domnul a zis lui Moise: Coboară-te şi porunceşte poporului cu tot dinadinsul să nu dea buzna spre Domnul, ca să se uite, pentru ca nu cumva să piară un mare număr dintre ei

Acum putem vedea că muntele Sinai, care este sinonim cu legea, şi care la darea legii a fost efectiv întruchiparea maiestăţii înfricoşătoare a legii, este, de asemenea, un simbol al tronului lui Dumnezeu. De fapt, în momentul acela, a fost efectiv tronul lui Dumnezeu. Dumnezeu a fost prezent pe el cu toţi sfinţii Lui îngeri Deci, m-am dus acolo și m-am bucurat de toate lucrurile Domnului și am mulțumit iubitorului de oameni Dumnezeu că m-a învrednicit a mă închina Sfintelor Locuri, apoi m-am dus în pustie cu alți monahi și, Dumnezeu ajutându-mi, am venit în Muntele Sinai, în timp de 18 zile, și m-am închinat acolo Sfintelor Locuri, unde am petrecut îndulcindu-mă de vederea și de vorbele acelor. Cînd vine vorba de muntele Olimp marea majoritate nu îşi imaginează nimic altceva decît locul unde au trăit cîndva zeii panteonului grecesc. De fapt Olimpul este un masiv muntos care conţine 4 piscuri - Mytikas (2917m) fiind cel mai înalt punct din Grecia, după care vine Scolio (2914m), Stefani (2905m) şi Skala (2866m). Fiind escalada

Din aceste motive, am făcut o excursie pe Muntele Moise. Prețul este mic - 30 USD. Era posibil să conduci acolo, dar nu voiai să păcălești. Apropo, vizele Egiptului au fost verificate de mai multe ori pe parcurs, așa că luați pașapoartele. Muntele Moise în Egipt. Am ajuns la poalele Muntelui Moise la 2 dimineața Iar după puține zile a venit un monah din părinții cei ce au fost acolo, vrând ca să petreacă în Muntele Sinai, despre care știind părintele Dula, egumenul Muntelui Sinai, cu dinadinsul a început a-l întreba; vrând să știe cu încredințare de cele ce s-au întâmplat acolo sfinților părinți, și în ce chip fugind acela, s-a. Pestera Sfantului Ilie de pe Muntele Horeb (Sinai), este incorporata in bema capelei omonime, situate in valea Prorocului Ilie (Farsh Elijah), la o altitudine de 1940 m. Sfantul Proroc Ilie s-a adapostit si a trait in aceasta pestera, in timpul cand era persecutat de Regina Izabela. In acest loc, Dumnezeu i s-a aratat lui Ilie ca adiere de vant lin Am fost acolo unde s-a decis soarta lui Ceauşescu! Autor Ion Cristoiu 25146 vizualizări Înaintea oricărei plecări în străinătate, mă întreb ce ştiu eu despre locul pe care am decis să-l vizitez, sub semnul credinţei că nicio experienţă intelectuală nu poate fi comparată cu experienţa pe care aş numi-o:a vedea cu ochii tăi.

Acesta a fost feciorul lui Nil cel Intelept, care a fost eparh la Constantinopol, si, care, lasand slava lumii, a mers de s-a pustnicit, impreuna cu fiul sau, in Muntele Sinai. Deci, aflandu-se si acesta si altii acolo si petrecand pustniceste, i-au lovit barbarii, fara de veste, si, incepand a junghia pe sfintii parinti, Nil a putut sa fuga. Acolo, distanța de la un mal la celălalt ar fi de doar 12,875 m și 33 metri adâncime. El crede că au trecut prin vechiul Madian și s-au oprit la Muntele Sinai, ceea ce susține el este că Muntele Sinai este acum vârful Jabal al-Lawz din Arabia Saudită Asa am decoperit Eilat, o statiune a Israelului, la Marea Rosie, avand granite cu Taba (Egypt) si Aqaba (Iordania). Vacanta in Eilat, Israel. Prima data am fost acolo anul trecut in martie: vremea era superba pentru plaja. Anul acesta am fost in februarie - la fel: vreme buna pentru plaja Pamukkale a fost frumos dar din păcate odată cu trecerea anilor se va degrada mai mult. Ghidul spunea ca în 100 de ani nu va mai fi nicio terasă cu apă. Orașul Konya a fost peste așteptări, frumos, curat cu parcuri mari. Preturile sunt foarte mici. Dacă ajungeți acolo și va plac bijuteriile din aur nu ezitați să cumpărați

Apoi, treptat, şi-au schimbat religia. Au trecut şi ei la Islam. Pe la 1750, ultima femeie creştină vlahă din Sinai a fost îngro­pată în cimitirul mânăstirii. Dar beduinii arabi îi numesc şi astăzi pe vlahi, Fiii creştinilor. Cu tim­pul, şi limba roma­nică a vla­hilor din Sinai a început să se dilueze, încât azi se ma Muntele Sinai în splendoarea sa Răsăritul soarelui pe Muntele Sinai. Dimineața la ora 5 am ajuns în vârful muntelui. M-am rugat înainte de răsăritul soarelui. Senzația nu poate fi descrisă în cuvinte. Nu îmi venea sa cred ca ajunsesem pe Muntele Sinai. Era un vis frumos, o binecuvântare. Dumnezeu ne iubește din moment ce a permis. Sub Muntele Sinai, am vorbit pe larg despre lege și har şi despre litera legii. Spuneam acolo că omul nu se poate mântui numai prin Lege. Legea arată numai păcatul dar, harul ne dă putere să scăpăm de păcat. Legământul cu cele zece porunci nu era încă stropit cu sângele Crucii, cu puterea harului Pronia lui Dumnezeu nu-l părăsește. Acolo pe Muntele Sinai, Dumnezeu era mereu cu mine. Când am ajuns acolo, n-aveam nimic. M-am aflat în pustie, cu oameni necunoscuți, fără să mă gândesc ce-o să mănânc sau cum o să trăiesc. Sihăstria era părăsită și nelocuită Carpatii de mijloc si Muntele Sinai. Drumul este abrupt si greutatea urcusului ne incetineste mersul. Cararea pe care pasim este pazita cu sfintenie de bratele vanjoase ale vesnicelor garzi: brazii. Ne-au insotit tot drumul, de parca ar vrea sa ne initieze putin cate putin in tainele cetatii de care ne apropiem

Muntele lui Moise / impresii Excursii optionale cu plecare

Muntele Sinai - Wikipedi

Să fii gata dis-de-dimineaţă şi dimineaţă să te sui în Muntele Sinai şi să stai înaintea Mea acolo pe vârful muntelui. 3. Dar nimeni să nu se suie cu tine, nici să se arate în tot muntele: nici oi, nici vite mari să nu pască împrejurul acestui munte. 4 Mănăstirea Sinai - patria primilor călugări mucenici. Sfânta Împărăteasă Elena a ctitorit prima biserică de pe Muntele Sinai, punând astfel temelia marii mănăstiri ce a fost închinată Sfintei Ecaterina. Comunitatea sinaitică a dat sinaxarului primii călugări mucenici. Monahismul, încă de la întemeierea lui, a reprezentat. Am petrecut cu ei vreo 3 zile. In fiecare zi ne uitam in jur si copiii si oamenii maturi ascultau Biblia cu aparatele alea audio in urechi. Am avut sansa ca sa urcam si muntele Sinai. Pe munte, iarasi am intalnit diferite triburi. A fost o binecuvantare extraordinara sa vezi oamenii acestia care au auzit despre Hristos pentru prima data si ei Icoana Mantuitorului Pantocrator din Sinai. In nici o alta parte, afara de aceasta icoana, nu se intrupeaza mai cu adevarat cuvantul Psalmistului David, care zice: Mila si adevarul s-au intampinat, dreptatea si pacea s-au sarutat. (Psalm 84,11) Icoana aceasta ante-iconoclasta, pastrata in Muntele Sinai, este una dintre cele mai minunate icoane din intreaga Biserica Ortodoxa de Rasarit

Am visat ani de-a rândul să pun piciorul în Muntele Sinai. Când visul a fost pe punctul de a se împlini, m-am simţit ca prinsă într-un iureş. Cu greu şi lupte a fost călătoria spre Sinai. S-a întâmplat în vara lui 2011. Mă aflam într-un pelerinaj pe cont propriu la Ierusalim, împreună cu câţiva prieteni A fost, pentru mine, o reafirmare a unor ginduri si sentimente pe care le-am avut intuitiv, nefiind un erudit. Intuitie bazata insa pe alte cunostiinte de cultura europeana si universala, intuitie bazata pe libertatea cotidianului mistic, care nu este intimidat de diversele atitudini la moda, atitudini ridicate la rang de adevar In anul 1989 a plecat de la Muntele Athos, in Egipt, la manastirea Sfanta Ecaterina de pe muntele Sinai. In 1990 s-a intors la Muntele Athos si a decis sa-si continue viata de monah la asezamantul Sfantul Eustatie (Mylopotamos), metoc al Manastirii Marea Lavra. Aici a avut sansa sa invete muzica bizantina de la monahi aghiopavliti mai vechi.

Peştera Sfântului Ilie din Lavra Hozevei | Doxologia

Muntele Sinai, este numit printre localnici Jebel Musa

1. Exod.24:12 - Domnul a zis lui Moise: Suie-te la Mine pe munte si ramai acolo. Eu iti voi da niste table de piatra cu Legea si poruncile pe care le-am scris pentru invatatura lor. Exod.31:18 - Cand a ispravit Domnul de vorbit cu Moise pe muntele Sinai, i-a dat cele doua table ale marturiei, tabl
  2. Deși am urcat a doua oară Muntele Sinai,prima dată fiind însoțiți de pr.vicar Ionel Popescu în anul 2011,în cadrul unui pelerinaj de neuitat, care a cuprins Israelul ,Iordania și Egiptul,la fel și acum am simțit ajutorul și binecuvântarea lui Dumnezeu.Un bogat cuvânt de învățătură despre cele zece porunci a rostit pr.Ioan.
  3. tește în continuare poporului despre primirea celor 10 porunci pe Muntele Sinai. Acolo, însăși Divinitatea a apărut în fața poporului și vocea ei s-a auzit la infinit
  4. Toate cele arătate mai sus au fost îndeplinite, zice-se, din porunca lui dumnezeu, cu care Moise a stat de vorbă pe muntele Sinai. Ginerele lui Ietro s-a căţărat singur pînă în vîrf şi acolo bătrînul dumnezeu i-a dat zece porunci, care aveau să devină mai tîrziu temelia credinţei religioase a poporului evreu
  5. L-a căutat și la mai marele barbarilor, în Faran. Acolo, a aflat că fiul său este viu și a fost vândut ca rob și răscumpărat de episcopul cetăț ii Eluzia, care l-a și sfințit preot. Și mergând la episcop, acesta l-a sfințit preot și pe Cuviosul Nil. Și așa s-au întors împreună în Sinai, slujind și bineplăcând Domnului
  6. Am suit pe Muntele Sinai, unde am stat 40 de zile şi am primit cele zece porunci de la Domnul. Când m-am întors de pe munte, israeliţii se îndepărtaseră de Dumnezeu şi îşi făcuseră un viţel de aur pentru a-l preaslăvi. Ei nu au mai fost demni să primească legea pe care mi-o dăduse Dumnezeu, aşa încât am spart tablele cu legea

Escaladând muntele De: Sally Hohnberger Înainte de a mă muta în Montana, rareori am fost confruntată cu munți adevărați. Acum trăiesc în Rocky Montains și am învățat să iubesc măreția lor dură, dar de asemenea, am învățat că este nevoie de un efort real de a urca pe munte. Am escaladat mulți munți Acest cuvios părinte era fiul lui Nil cel înţelept, cel ce fusese prefect în Constantinopol şi care lăsând mărirea lumii, s-a călugărit împreună cu fiul său, în muntele Sinai. Deci, trăind ei acolo împreună cu alţii viaţă pustnicească, i-au lovit fără de veste barbarii, care au început a-i înjunghia pe sfinţii părinţi Părintele Arsenie Boca şi dorul după Muntele Athos, Grădina Maicii Domnului. O întâmplare minunată din Sfântul Munte Athos povestită de Părintele Arsenie Boca (pe atunci tânărul diacon celib Zian Boca) Îmi cam pare rău că n-am rămas şi eu acolo. Părintele Arsenie Boca şi dorul după Muntele Athos, Grădina Maicii Domnului

Excursii optionale cu plecare din Sharm, SHARM EL SHEIKH

Am fost acolo timp de 10 zile. În primele 5 am fost în Cairo. Ei făceau chestiile lor de teatru, eu mă duceam cu încă două doamne care erau acolo ca sponsori și ne plimbam peste tot. Ne-am dus la piramide, ne-am dus în muzeu. Pe urmă voiau să se ducă și în altă parte, nu numai în Cairo Călătoria a durat 3 ore, a fost foarte confortabil, biletele sunt scumpe 20 euro un drum de persoană, 80 euro pentru amândoi dus întors dar merită efortul financiar fiindcă Lisabona este într -adevăr una dintre cele mai frumoase capitale europene. Lisabona este probabil cea mai însorită capitală europeană , acolo unde zâmbetele. 1 În luna a treia după ieșirea lor din ţara Egiptului, copiii lui Israel au ajuns # Num. 33:15. în ziua aceea în pustia Sinai. 2 După ce au plecat de la Refidim # Cap. 17:1,8., au ajuns în pustia Sinai și au tăbărât în pustie.Israel a tăbărât acolo, în faţa muntelui # Cap. 3:1,12.. 3 Moise # Cap. 20:21. Fapte 7:38. s-a suit la Dumnezeu. Și Domnul l-a chemat # Cap. 3:4. de pe. Asta mi s-a părut cam nu ştiu cum, dar a fost la final, aşa că am zis, fie. La doi paşi, la ieşirea din parc, se află Mănăstirea Sinaia, construită în stil brâncovenesc. Fondatorul mânăstirii este spătarul Cantacuzino. Acesta a făcut un pelerinaj la Muntele Sinai Sfântul Ilie Tesviteanul, sărbătorit în 20 iulie, este una dintre cele mai interesante şi complexe figuri de sfinţi, putând fi considerat un sfânt ecumenic, deoarece este cinstit nu numai în creştinism, ci şi în iudaism şi chiar în tradiţia islamică. Este considerat ocrotitorul aviatorilor. Ilie a fost fiul lui Sovac, un preot al Legii Vechi, [

SHARM EL SHEIKH, Egipt - impresii, păreri, recomandări [pg

Am stat cu ei la Toulouse, pana au fost scosi si trimisi in Spania. Acolo s-a intamplat ceva, nu stiu cum si nu stiu de ce. Nu mi-a venit sa cred cand am vazut ce incep sa faca. Duceti-va sa vedeti. Biserici pictate. Mici. Impodobite cu fresca, care a rezistat partial pana azi. Cu altar ortodox. Ca in satele din Carpati Pentru Marcel Ciolacu, întîlnirea de dimineață cu Raed Arafat a fost mai ceva ca pentru Moise întîlnirea de pe Muntele Sinai. Întors în mijlocul Poporului PSD-ist el a proclamat: Azi, după discuția foarte aplicată cu dl Arafat, avem garanția că putem da votul final pe o lege coerentă și eficientă

Biserica Penticostala Muntele Sionului Baia Mare. În anul 1991, pe strada Oituz din Baia Mare, se puneau bazele costrucției a ceea ce avea să devină cea mai mare Biserică Penticostală din oraș: Muntele Sionului. În Biblie, Sionul este deopotrivă cetatea lui David şi cetatea lui Dumnezeu 12 septembrie 2019. Mergem spre Egipt. Stim ca familia lui Avraam nu era scutită de probleme, când Țara Canaanului a fost lovită de o mare foamete Avraam a decis să-și ducă familia spre Egipt, în sud. Însă el și-a dat seama că se puteau confrunta cu un pericol în acea țară. De aceea, el i- Şi, ajungînd în cetatea Diospol, a fost prins și a doua zi i s-a tăiat capul. Astfel s-a dus la Dumnezeu, spălîndu-și păcatele cu sîngele său. Cuviosul Zosima, avînd în sine neîncetată dorință să viețu-iască în liniște pustnicească, departe cu totul de oameni, s-a gîndit să lase muntele Sinai

După ce am descoperit ce nu era Vechiul Legământ, suntem acum gata să-l identificăm precis din Cuvânt. Ca să facem astfel, trebuie să ne întoarcem în Biblie la cartea Exodului. Mulţi oameni n-au reuşit să vadă că la muntele Sinai erau mai multe legăminte 18 Muntele Sinai era tot numai fum, pentru că Domnul Se coborâse pe el în mijlocul focului. Fumul acesta se înălţa ca fumul unui cuptor, şi tot muntele se cutremura cu putere. 19 Trâmbiţa răsuna tot mai puternic. Moise vorbea, şi Dumnezeu îi răspundea cu glas tare. 20 Domnul S-a coborât pe muntele Sinai, şi anume pe vârful muntelui Mănăstirea Sinaia a fost construită între anii 1690-1695 de Spătarul Mihail Cantacuzino, urmare pelerinajului pe Muntele Sinai. În curtea mănăstirii am vizitat biserica cea nouă, biserica veche și încăperea în care se află cavoul lui Take Ionescu, fost prim-ministru al României în perioada 1921-1922 Așa se face ca până la St. Catherine's am făcut 2 ore și ceva pe un drum pe care nu te-ai aștepta să faci mai puțin de 4 ore. St. Catherine's este cel mai important loc turistic din întreg Sinaiul. Aici se află Muntele Sinai (muntele lui Moise) de pe care se spune ca Moise a primit cele zece porunci Ctitoria Sfântului Împărat Iustinian a fost numită iniţial Sfânta Mănăstire Împărătească de pe Muntele Sinai, unde a păşit Dumnezeu. După cucerirea peninsulei Sinai de către arabi în anul 641, mănăstirea și-a continuat netulburată existența, după ce Mohamed a semnat celebrul Ahtiname , prin care musulmanii au.

Muntele Sinai - Rezistența Creștin

Una dintre cele mai vechi şi mai bine păstrate biblioteci din lume se află la Mânăstirea Sfânta Ecaterina din Muntele Sinai, construită acum 15 secole şi unde sunt păstrate manuscrise antice. Recent, datorită unei noi metode de cercetare, savanţii au descoperit limbi care nu au mai fost folosite din epoca întunecată, printre care şi albaneza caucaziană, noi poeme în. Privesc în urmă și mi se face dor. Au fost emoții, au fost temeri, au fost bucurii, a fost magie. M-am hrănit și m-am bucurat. Și m-am umplut de dragoste. Acolo trăiesc Vlahii mei. Te uiți in jur, la pulberea nesfârșită și știi că o să te întorci. Mai ai multe de înțeles. De fapt nu ințelegi nimic

Aşa a fost Set, feciorul lui Adam, şi Moise, care s-a schimbat la faţă când a venit cu legea de pe Muntele Sinai, că, după cum spune dumnezeiasca Scriptură, nu puteau fiii lui Israil să privească la dânsul, de strălucirea feţei lui, şi se acopereau cu un văl, ca să nu-i orbească (Ieşirea 34, 30) Pe muntele Sinai, acolo unde se crede ca Dumnezeu i-a spus lui Moise cele Zece Porunci biblice si legile care formeaza Torah-ul, Vechiul Testament si Coranul. O pestera aflata sub vechiul Ierusalim. Se spune ca piatra folosita pentru a construi Templul lui Solomon a fost scoasa de aici Cuviosul Anastasie, Egumenul Muntelui Sinai (20 aprilie) Purtătorul de Dumnezeu părintele nostru Anastasie, în ce chip a fost crescut din tinereţe în dreapta credinţă, se adevereşte din cuvintele lui, pe care le-a grăit despre sine astfel: Cei ce au văzut pe Hristos în trup, îl socotesc că este prooroc; iar noi, deşi cu ochii cei trupeşti nu l-am văzut, însă îndată, încă. Aici a fost doar o vale împădurită unde spătarul Mihai Cantacuzino între 1690 - 1695 construiește o mânăstire. Pentru că el se căsătorise la cea mai veche mânăstire din lume, Mânăstirea Sfânta Ecaterina din Muntele Sinai din peninsula cu același nume, mândru tare de acest fapt dă denumire mânăstirii, Sinaia

Mănăstirea „Sfânta Ecaterina din Muntele Sinai Doxologi

1. De la Conacul Bellu, am mers către Mănăstirea Jercălăi. Dar acolo totul era închis, chiar și micuța bisericuță din lemn. Nici vin de la Via Domnului nu am avut de unde să cumpărăm. Așa că, oarecum bosumflați, am decis să mergem către Mănăstirea Vărbila, la până în 10km distanță depărtare. Cu totul altă poveste acolo
  2. Aşa a fost Set, feciorul lui Adam şi Moise, care s-a schimbat la faţă când a venit cu legea de pe Muntele Sinai, că, după cum spune dumnezeiasca Scriptură, nu puteau fii lui Israel să privească la dânsul, de strălucirea feţei lui şi se acopereau cu un văl, ca să nu-i orbească (Ieşirea 34, 30)
  3. Ei vor veni și vor lupta împotriva lui antiHrist. Moise a stat 40 de zile în rugăciune în fața lui Dumnezeu pe Muntele Sinai. Nu știu dacă ați fost pe acolo, căci mai demult am fost și eu, în anul 1979. Am fost de la așezământul românesc din Ierusalim, cu călugări și mireni. Am stat două zile și ne-am împărtășit acolo
  4. Cand visul a fost pe punctul de a se implini, m-am simtit ca prinsa intr-un iures. Cu greu si lupte a fost calatoria spre Sinai. S-a intamplat in vara lui 2011. Ma aflam intr-un pelerinaj pe cont propriu la Ierusalim, impreuna cu cativa prieteni. Mai intai am fost coplesiti cu preturi exorbitante in ceea ce priveste transportul pana la manastire
  5. Poporul se adunase la muntele Sinai. Acolo, Iehova și-a făcut simțită prezența într-un mod uluitor. Israeliții au văzut fulgere, fum și un nor negru. Ei au auzit tunete și un zgomot puternic și prelung, ca sunetul unui corn

Te poti duce la Muntele Sohan sa faci o copie a inscriptiei pentru mine? Potrivit investigatiilor lui Uriel, cele sapte Preotese Dragon au apartinut Natiunii Intunecate. Cerceteaza piatra veche de mormant de pe Muntele Sohan. Capitala Natiunii Intunecate se pare ca a fost candva acolo Unde masonul Robespierre e Moise, iar muntele convenţiei e muntele Sinai. Eminescu şi Coşbuc au fost masonii cu poezie dulce, iar Mozart, masonul cu muzică perfectă. Diavolul şi masonii cunosc la fel de bine Biblia, dar noi Îl avem pe Isus. Divinitatea masonilor nu este Cristosul nostru. Să începem cu asta. E un lucru fundamental Zice dumnezeiescul Vasile: Fiindcă n-am postit, am ieșit din Rai și am fost izgoniți de acolo. să postim ca să intrăm iar în Rai, a explicat părintele Cleopa. De asemenea, el le-a arătat credincioșilor cum anume trebuie să țină post pentru a avea cu adevărat folos După aceea, Moise a urcat pe muntele Sinai, unde a primit cele două table de piatră ale Legii. Iată ce relatează el: M-am întors apoi şi m-am coborât de pe munte, am pus tablele în chivotul pe care-l făcusem; şi ele au rămas acolo, aşa cum DOMNUL îmi poruncise (Deuteronomul 10:5)

Nu se ştie de ce a doua ediţie nu a fost scoasă în cortul descoperirii; probabil din punct de vedere tehnic această muncă nu putea fi îndeplinită decît în vîrful muntelui Sinai, unde Moise a fost nevoit să se caţere din nou. El a petrecut acolo alte 40 de zile şi 40 de nopţi, fără să mănînce şi fără să bea Muntele Horeb sau Muntele Sinai - cum este indeobste cunoscut - este unul dintre numele date muntelui pe care Moise a primit de la Dumnezeu cele zece porunci. Este descris in doua locuri din Sfanta Scriptura (Iesire 3:1. 1 Regi 19:8) ca fiind Muntele lui Dumnezeu. Vaile ce inconjoara muntele adapostesc o seri

Prada, Gucci, Vuitton, Hermès - orice îţi trece prin cap acolo găseşti, la preţuri de zeci de ori mai mici bineînțeles fake-uri dar foarte reușite. Eu mi-am luat două pereche de blugi Philip Plein. Vedete care au vizitat bazarul. Marele Bazar din Istanbul atrage nu doar oamenii obișnuiți ci și mari vedete La muntele Sinai, trei mii de oameni au fost ucişi de leviţi. Dar aceasta nu a fost o sărmană răzbunare omenească, asemenea masacrului din Sihem, ci a fost judecata înfăptuită de Dumnezeu prin ei pentru a stăvili idolatria şi fărădelegea israeliţilor. Această dovadă a dăruirii lor pentru Domnul a fost apoi răsplătită

Muntele care a fost oarecând întunecat și acoperit cu fum, acum este cinstit și sfânt, căci pe el au stat picioarele Tale, Doamne. Acolo taina cea mai înainte de veci ascunsă, înfricoșătoarea Ta Schimbare la față, în vremea mai de pe urmă s-a arătat, lui Petru și lui Ioan și lui Iacov; dar ei, neputând sufer Sharm El Sheikh, Egipt. Am avut posibilitatea sa vizitez statiunea in aprilie 2010. O destinatie care ma atragea subtil.Auzisem de frumusetea sa, de eleganta hotelurilor , de obiceiurile localnicilor mai ales cele ale beduinilor asa ca ardem de nerabdare sa vad destinatia. Am ajuns pe aeroportul din Sharm, am remarcat de la inceput cat de. Sau la Muntele Sinai, unde Dumnezeu ia dat lui Moise cele Zece Porunci. Prezența SA a fost atât de Puternică, că nimeni nu putea să se apropie de Munte. Sau pe Muntele Rugăciunii în Seul, Corea de Sud, unde Mii se roagă? Sau poate nu chiar este o Munte, poate e numai o Localitate unde este Prezența Domnului Mântuitorul Pantocrator -reproducere după icoana în encaustică din Mănăstirea Sfânta Ecaterina, Muntele Sinai Icoana Mantuitorului Mila si Dreptate de la Muntele Sinai este una dintre cele mai renumite icoane crestine, cea mai veche imagine a lui Iisus Hristos in existenta. Imaginea descrie cele doua naturi ale lui Hristos umanitatea si divinitatea

Excursii optionale ce se pot face din zona Hurgada sau din

Muntele lui Adam, SRI LANKA Adam's Peak (2243 m) Patru mari religii ale lumii și-l asumă ca munte sacru: budism, hinduism, islam și creștinism. Situat în micuța insulă Sri Lanka (vechea denumire: Ceylon) din Oceanul Indian, Muntele lui Adam - un con de stâncă uriaș, de 2243 metri altitudine, acoperit de o pădure tropicală luxuriant Am plecat spre Sharm el-Sheikh, care este un oraș situat pe coasta peninsulei Sinai, între muntele Sinai și Marea Roșie, ceea ce este o adevarată dezamăgire, pentru că marea era albastră :). Intenția este să petrecem majoritatea timpului aici, mergând în diverse excursii, inclusic o zi până în Cairo 34 Apoi Iehova i-a zis lui Moise: Taie-ți două table de piatră asemenea celor dintâi,+ iar eu voi scrie pe aceste table cuvintele care erau pe primele table,+ pe care le-ai spart.+ 2 Să fii pregătit pentru mâine dimineață, pentru că dimineață vei urca pe muntele Sinai și vei sta înaintea mea acolo, pe vârful muntelui.+ 3 Dar nimeni nu va putea să urce împreună cu tine și.

Vlahii de la Muntele Sinai - Periscop - Numarul 1322

Virgil Ionică 523 definesc limitele libertăţii omului, acolo unde, încălcate, afec-tează libertatea semenului. Exprimate în forma lor negativă, aşa cum au fost date pe muntele Sinai, a fost o necesitate, căci se adresau unui popor de sclavi. Sclavul este folosit ca un animal de muncă, nu trebuie să 18 Muntele Sinai era tot numai fum, pentrucă Domnul Se pogorîse pe el în mijlocul focului. Fumul acesta se înălţa ca fumul unui cuptor, şi tot muntele se cutremura cu putere. 19 Trîmbiţa răsuna tot mai puternic. Moise vorbea, şi Dumnezeu îi răspundea cu glas tare. 20 Domnul S'a pogorît pe muntele Sinai, şi anume pe vîrful. Manastirea Sinaia a fost zidita in anul 1695 de marele spatar Mihai Cantacuzino, fiind ridicata in urma unui pelerinaj la Man. Sf. Ecaterina din Muntele Sinai (de unde provine si numele manastirii).Vechea manastire, construita in stil brancovenesc, pastreaza pana astazi pictura realizata de Parvu Mutu Zugravul.In curtea manastirii se afla, langa paraclisul din 1792, cavoul lui Take Ionescu. Am plecat ca sa ne deprindem putin de viata actuala si de munca as spune. Am plecat pentru ca de Sf.Andrei cand a nins am fost de garda si nu am reusit sa ne jucam asa cum trebuie, cu totii, in zapada. Au fost 3 zile in care, Tai (asa isi spune Bebe T. acum, si adevarul este ca nu mai.. La 29 aug. 1657, patriarhul Macarie al Antiohiei după ce vizitează biserica mitropolitană zidită de Constantin Şerban Basarab Vodă (1654-1658) şi încă netârnosită, merge de acolo, aşa cum spune Paul de Alep «la o Mânăstire cu numele Sfânta Ecaterina, unde sunt egumeni şi călugări de la Muntele Sinai»

Egiptul la Povesti din Lumea Mare : Experienţe de

Muntele Sinai - CrestinOrtodox

Verificați traducerile Sinai în română. Vizionați exemple de traducere Sinai în propoziții, ascultați pronunția și învățați gramatica Din porunca ei, în anul 1470, Darurile Magilor au fost mutate la Mănăstirea Sfântul Pavel din Sfântul Munte Athos, unde se păstrează până astăzi, ca unul dintre odoarele cele mai de preț ale credinței noastre. [1] Date preluate din pliantul oferit invitaților, editat de Mănăstirea Sf